dimarts, 15 de novembre del 2016

NOTICIA MAKSYM


 L'ESPORT A LA MEVA VIDA

Quan era petit no m’agradava fer cap esport i tampoc podia fer cap  esport perquè la meva, mare  no tenia diners per pagar-m’ho. Desprès quan tenia 9 anys vam arribar a Espanya al mes de maig . I vaig anar a la piscina de Sant Joan i em va agradar molt. La meva mare em va fer el carnet de la piscina i sempre anava amb la meva tieta i amb els meus cosins. I als 3 mesos van tancar la piscina i vaig anar al cole. I  desprès de 3 anys vaig anar, a fer natació a Manresa a fer natació. Nomes vaig estar un any i desprès d’un any vaig anar GYM. Aquest es el segon any que estic allà i vull estar 4 anys mes, però l’any passat el meu tiet em va dir de que si volia anar amb ells amb la bici i li vaig dir que si. I quant vaig provar la bici em va gredar molt i el meu tiet em dei xava la bici del seu germà

HE DESCOBERT QUE M’AGRADA MES LA BICI QUE LA NATACIÓ.      

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada